wtorek, 30 grudnia 2014

Zupa szczawiowa z mleczkiem kokosowym

Zima w pełni... a ja zamarzyłam za smakami lata... Postanowiłam ugotować zupę typowo letnią - szczawiową. Szczaw znalazłam w zamrażarce, osobiście zbierałam go latem na wiejskiej łące ... 


Potrzebne składniki:
  • pęczek szczawiu
  • bulion warzywny 
  • 2 ząbki czosnku 
  • .
  • 1/2 cytryny
  • 4 jajka
  • puszka mleczka kokosowego
  • pęczek koperku
  • pieprz, sól

Przygotowanie:


Szczaw (rozmrożony) skrapiamy sokiem z cytryny i zalewamy bulionem warzywnym, do którego dodajemy czosnek, pieprz, sól i gotujemy na małym ogniu przez ok. 30 min. Następnie dodajemy mleczko kokosowe i pokrojony koperek, doprawiamy pieprzem i solą i gotujemy przez ok. 7-10 min. Zupę podajemy z ugotowanym na twardo jajkiem. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz