wtorek, 13 października 2015

Szybki makaron ryżowy z warzywami



Składniki:
  • 1/2 cukinii
  • 2 pomidory
  • 1 papryka
  • 1 cebula
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 łyżeczka ostrej papryki
  • garść kolendry
  • 1 łyżka oleju kokosowego
  • garść pietruszki zielonej
  • 100 g makaronu ryżowego
  • pieprz, sól







Przygotowanie:



Na patelni na oleju kokosowym podsmażamy pokrojoną w kostkę cebulę, następnie dodajemy paprykę, jak lekko zmięknie dodajemy pomidor i cukinię (również pokrojone w kostkę)oraz sprasowany czosnek. Całość doprawiamy pieprzem, solą papryką. 
Makaron przygotowujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. 
Na makaron wykładamy warzywa posypujemy kolendrą i pietruszką.







40 komentarzy:

  1. Swego czasu dość często robiłyśmy takie potrawki z makaronem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makaron z warzywami zawsze pysznie smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie, chodzi za mną ostatnio stir fry z makaronem ryżowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jadłam jeszcze takiego dania, nigdy! Wow.. zaskakujące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie połączenia, a akurat mam makaron ryżowy w czeluściach szafki i nawet miałam coś z niego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie i szybko :) Super propozycja na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie dania! :)

    Bardzo serdecznie zapraszam Ciebie do zabawy Liebster Blog Award - Pytania i nominację znajdziesz u mnie na blogu http://sporttopestka.pl/liebster-blog-award-moje-odpowiedzi-i-nominacje/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pyszności, zjadłabym z chęcią. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj właśnie takie danie za mną już chodzi dłuższą chwilę... bardzo lubię makaron z warzywami. Będę sobie musiała zrobić bo twoje zdjęcia dodały mi jeszcze większego smaka na to danie!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. A ostatnio zastanawiałam się co podać z makaronem, który leży dzielnie w szafce i czeka na swoją porę.. mam wrażenie, ze właśnie się doczekał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z moimi ulubionymi warzywami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delicious!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/perfect-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zalega mi cukinia w lodówce i uwielbiam kolendrę, nie musisz mnie namawiać dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój pomysł jest naprawdę szybki, chętnie go przetestuję :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda cudnie, a smakować musi jeszcze lepiej :) ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makaronu ryżowego jeszcze nie jadłam, ale danie wygląda bardzo smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na obiad pełen kolorowych warzyw i witamin!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomył, chętnie bym to zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie szybkie dania bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie takie obiadki, szybko, smacznie, zdrowo i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń