poniedziałek, 29 grudnia 2014

Jaglanka na słono z pesto z jarmużu

Zazwyczaj jaglanka prezentowana jest na słodko, ja osobiście nie przepadam za słodkimi śniadaniami. Jestem po takim śniadaniu szybko głodna i nie jest to dla mnie odpowiedni posiłek na rozpoczęcia dnia. Dlatego postanowiłam przygotowywać jaglankę na słono... i to pierwsza jej odsłona :) 

Potrzebne składniki:
  • 1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
  • 0,5 szklanki pesto z jarmużu (przepis znajdziesz tutaj)
  •  5 pomidorków koktajlowych
  • 2 łyżeczki jasnego sosu sojowego
  • 2 łyżki wybranych ziaren ( ja użyłam słonecznik i orzechy nerkowce)
  •  0,5 łyżeczki soli
Przygotowanie:


Kaszę jaglaną prażymy na patelni, po czym zalewamy wrzątkiem dodajemy 0,5 łyżeczki soli i gotujemy, aż kasza będzie miękka.
Do lekko przestudzonej kaszy dodajemy pesto z jarmużu, sos sojowy i mieszamy. Jaglankę ozdabiamy pomidorkami i uprażonym słonecznikiem i nerkowcami i gotowe :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz