wtorek, 2 czerwca 2015

Pasztet z botwinki


Składniki:
  • 1 pęczek botwinki
  • 1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
  • 3 łyżki prażonego słonecznika
  • 3 łyżki prażonego sezamu
  • 3 ząbki czosnku
  • 1 łyżeczka ostrej papryki
  • 3 łyżki oleju ryżowego
  • 3 łyżki mąki gryczanej
  • 0,5 łyżki świeżo startego imbiru
  • 0,5 pęczka koperku
  • sól, pieprz




Przygotowanie:


Do ugotowanej i przestudzonej kaszy jaglanej dodajemy botwinkę i blendujemy na gładką masę.
Przekładamy do miski i dodajemy wyciśnięty czosnek, posiekany koperek, pieprz, sól, paprykę ostrą, olej ryżowy, mąkę, prażony słonecznik, sezam, imbir, pieprz i sól i dokładnie mieszamy. 
Przygotowany pasztet przekładamy do naczynia w którym będziemy go zapiekać. Pieczemy w 200 st przez ok 40 min.






16 komentarzy:

  1. Czy określenie "śliczny pasztet" jest logiczne? Jeżeli tak to tutaj idealnie on pasuje xD

    OdpowiedzUsuń
  2. PYSZNY PASZTET, A DZIĘKI BOTWINCE MA JESZCZE UROCZY KOLOR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam mnóstwo różnych wege pasztetów, a na botwinkowy nie wpadłam;p Kolor ma cudny i wygląda bardzo smakowicie i na pewno tak smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam mnóstwo różnych wege pasztetów, a na botwinkowy nie wpadłam;p Kolor ma cudny i wygląda bardzo smakowicie i na pewno tak smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wpadłam na pomysł w warzywniaku :). Polecam wyszedł dobry :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na pasztet. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł na pasztet. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. znakomity ten pasztet :) musi byc pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy i intrygujący :) skosztowałabym...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy i intrygujący :) skosztowałabym...

    OdpowiedzUsuń
  10. Botwinka surowa?

    OdpowiedzUsuń