poniedziałek, 22 czerwca 2015

Truskawki z cynamonowym miodem i kolorowym pieprzem



Potrzebne składniki:
  • garść truskawek 
  • 5 łyżek miodu
  • łyżeczka świeżo startego cynamonu
  • garść melisy 
  • 1/4 łyżeczki pieprzu kolorowego - startego
  • 1/4 łyżeczki pieprzu kolorowego - w kulkach








Przygotowanie:


Truskawki dokładnie myjemy i ucinamy szypułki. W naczyniu mieszamy miód ze świeżo startym cynamonem. W  naczyniu układamy tryskawki z melisą posypujemy pieprzem (startym i w kulkach). Całość polewamy cynamonowym miodem mniammmmm :) 




28 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowo podane truskawki! Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miodowy sos jest idealny do truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiały obłędnie smakować z takim sosem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie dość ciekawe ale my nie przepadamy za miodem, więc akurat nie wypróbujemy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę,że wykorzystam ten przepis zainteresował mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, ze będzie Ci smakowało - moi goście byli zachwyceni :)

      Usuń
  6. Mi by takie pewnie nie smakowały :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że ciekawie wygląda i brzmi Twój sposób na truskawki, muszę wypróbować, tym bardziej, że wszystko co potrzebne mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego połączenia smaków jeszcze nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak proste, a tak intrygujące (i z pewnością smaczne ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, niecodzienne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna truskawkowa odsłona,ależ one są inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Truskawki jem codziennie, ale w takiej wersji jak dotąd nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Truskawki jem codziennie, ale w takiej wersji jak dotąd nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Truskawki jem codziennie, ale w takiej wersji jak dotąd nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W sezonie truskawki można jeśc na tysiąc sposobów - Twój mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń