sobota, 31 października 2015

Faszerowane buraki




Potrzebne składniki: 
  • 4 ugotowane buraki
  • 1 szklanka ugotowanego ryżu
  • 5 suszonych pomidorów
  • 0,5 avocado
  •  garść pietruszki

  • 1 ząbek czosnku
  •  sól, pieprz






Przygotowanie:


Farsz: ugotowany ryż mieszamy z pokrojonymi w drobną kostkę suszonymi pomidorami, pietruszką, sprasowanym czosnkiem, avocado, pieprzem i solą. 

Ugotowane buraki przekrajmy na pół wycinamy gniazda i faszerujemy. 
Całość zapiekamy w 180 st przez ok 20 min. 
Z resztek buraka powstałych w wykrojenia możemy przygotować sałatkę.










52 komentarze:

  1. uwielbiam buraki ale w takiej wersji jeszcze ich nie jadłam, koniecznie muszę spróbować ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice !!!Now i follow you on ,facebook i hope you follow me too!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  3. Typowo buraków nie faszerujemy ale często jemy je z podobnymi dodatkami, bo smakują wybitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham, koocham buraki! :)
    w takiej postaci muszą wymiatać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wypróbuję to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności :) Uwielbiam buraki w różnych formach, ale nadziewanych jeszcze nie próbowałam, zapisuje przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buraczki uwielbiam:) chętnie bym zjadła takiego nadzianego:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam nigdy takich buraków - pora spróbować, w końcu teraz na nie pora :)

    Zapraszam do siebie, w końcu(!!) odpowiedziałam na Twoją nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie faszerowałam nigdy buraków, fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne buraczki. Zjadłabym takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale czad, nigdzie wcześniej nie widziałam podobnego przepisu! Bardzo kreatywne danie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa, pysznie i zdrowo i cudnie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Buraków jeszcze nie faszerowałam - wyglądają super apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    kisses,
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię buraków, ale ten wygląda tak smakowicie, że chętnie bym spróbowała :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  16. Buraki uwielbiam i nawet wejdą dziś w skład mojej kolacji, ale jak dotąd ich nie faszerowałam. Wyglądają bardzo ciekawie, tym bardziej, że uwielbiam buraki w połączeniu z awokado ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faszerowane buraki wyglądają rewelacyjne! Przyznam szczerze, że tego warzywa jeszcze nie nadziewałam, ale na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jeszcze nie jadłam faszerowanych buraków :D ale wystarczy na nie popatrzeć i od razu wiem że smakują przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem jak smakuje ale za to wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Delicious!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/11/coat-mood.html

    OdpowiedzUsuń
  21. I enjoyed this post a lot. Great job!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie jadłąm faszerowanych buraków, plus uwielbiam avocado, także z chęcią wypróbuję ten przepis :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Faszerowałam już paprykę i cukinię ale o burakach jeszcze nie słyszałam :)
    Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowo, smacznie i jak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. faszerowane buraki brzmi bardzo fajnie! Super przepis, idealny na przystawkę. Ja już rozglądam się za jakimś menu na wigilię, bo w tym roku gotuję... A te faszerowane buraki będą idealne na przystawkę. za każdym razem jak odwiedzam twojego bloga to znajduje tu tyle kulinarnych inspiracji! Z chęcią dowiedziałabym się co ty podasz na wigilijnym stole. :) Bo twój stół będzie z pewnością mega smaczny!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak się cieszę, że będę u Ciebie wśród pięknej zastawy :)

      Usuń
  26. uwielbiam buraki, gotowane szczególnie:)
    świetny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze, naprawdę nie pomyślałabym o faszerowaniu buraków, a to jak widzę wspaniały pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. taki prościutki przepis, a prezentuje się fenomenalnie :3
    idealny, bo zdrowy, skarbnica witamin i substancji odżywczych :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pysznie :)
    http://monikawkuchnifika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń