sobota, 17 października 2015

Pstrąg łososiowy z salsą z fasolowo-pomidorą oraz z ryżem jaśminowym oraz Liebster Blog Award




Potrzebne składniki: 
  • 2 płaty pstrąga łososiowego
  • 100 g ryżu jaśminowego
  • 4 ząbki czosnku
  • sól, pieprz
  • garść bazylii
  • garść mięty
  • sok 1/2 cytryny
  • 30 ml oliwy
  •  garści fasoli czerwonej

  • 2 pomidory limy
  • oregano, majeranek





Przygotowanie:

Rybę skrapiamy sokiem z cytryny, oprószamy solą, pieprzem, posypujemy płatkami czosnku (z 2 szt), skrapiamy oliwą i grillujemy. Ryż gotujemy zgodnie z opisem na opakowaniu.
  Rozgrzewamy na patelni oliwę z czosnkiem i smażymy fasolkę z pokrojonymi w kostkę pomidorami. Dodajemy zioła, doprawiamy do smaku pieprzem i solą. Rybę układamy na salsie którą posypujemy bazylią i miętą









sporttopestka zaprosiła mnie do zabawy Liebster Blog Award, szczerze mówiąc wystraszyłam się strasznie, że będzie dużo pytań o ćwiczenia heee przy których będę się wiła jak wąż i pociła, pytania nie są takie straszne zobaczcie sami :)


1. Czy masz jakąś ksywę? Pseudonim? Jeśli tak, to jaką?
I o ksywie już dawno chciałam napisać na blogu, bo tak naprawdę od niej pochodzi nazwa bloga :). W poprzedniej pracy miałam ksywę Łycha, powstała z mojego panieńskiego nazwiska. Przez osiem lat byłam Łyżką, Łyżeczką albo Łychą :). We wcześniejszych latach zawsze byłam Warzeszką (dla niektórych znajomych zostanę nią zawsze :)).

2. Który ze znanych Polaków jest dla Ciebie największym idolem/motywacją i dlaczego?

Może nie idolem ale osobą, która pokazuje że marzenia w życiu się spełniają. Tą osobą jest Daria która prowadzi bloga mamałyga. Z Darią poznałam się z 15 lat temu (nawet zajadała u mnie w domu sałatkę). Kilka lat temu wyjechała do Warszawy i założyła bloga, teraz wydała książkę (W mojej Tajskiej kuchni) i gotuje w TVN.
Pewnie i ona zmotywowała mnie do założenia bloga.... 

3. Kogo cenisz ze znanych ludzi z zagranicy i dlaczego?
Chyba nie ma takiej jednej osoby.

4. Które części ciała lubisz w sobie najbardziej?
Niestety nie mam takiej części, mam za to taką której nienawidzę.. - tarczyca (właściwie już jej nie ma), przez nią wszystko się zmieniło i już nigdy chyba moje ciało nie powróci do zadowalającego stanu :(
Pomimo aktywności fizycznej, która nie przychodzi łatwo (3 razy w tygodniu) pilnowaniu diety kilogramy ciągle rosną :(

5. Które cechy pozytywne lubisz w sobie najbardziej?
Poczucie humoru :)

6. Dokończ – Sport to….
wspaniałe uczucie po ćwiczeniach :)

7. Najpiękniejszy film, który polecasz.
hmm Jako wieczna romantyczka - Między niebem a piekłem :). Czy taka miłość się zdarza? Pewnie :) . 

8. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Zdecydowanie lato  :) czekam całe 3 pory roku na nie:) Dlaczego? nie lubię marznąć :)

9. Jakie masz cele, które chcesz osiągnąć w przyszłości?
Za dużo, boje się że zapeszę więc pochwalę się jak wyjdzie :)

10. Kraj, który bardzo chcesz odwiedzić, to…? Bo…?
Japonia - od dziecka marzyłam aby kiedyś się tam znaleźć:). Wtedy marzyłam, ze spotkam samuraja, teraz wolałam bym zjeść prawdziwe sushi :)

11. Co jest Twoją największą pasją?
Na 100% gotowanie, a od roku i szycie na maszynie:). już się nauczyłam i uszyłam pokrowce na poduszki :)

Aby zabawa trwała nadal - oto moje pytania:

1. Skąd pochodzi nazwa Twojego bloga?
2. Twoja ulubiona potrawa?
3. Co chciałabyś robić na emeryturze?
4. Jak masz wolny wieczór, co lubisz robić?
5. Co lubisz w swoim charakterze, a co nie?
6. Historia, która zawsze będzie Cię rozbawiać do łez?
7. Bez czego nie możesz się obyć?
8. Zapach jaki pamiętasz z dzieciństwa?
9. Jakie danie jadłaś najbardziej oryginalne?
10. Przyprawa bez której nie jesteś w stanie gotować?
11. Sprzęt kuchenny, który jest bezcenny.

i nominuję: 

1.Skrawek tęczy
2. Wilk Syty
3. Kuchnia Smakoszy
4. Ania z Naturalnej Kuchni wegetariańskiej
5. Agnieszka z Dom na obcasach
6.Ania z Kosmetyki ani
7. Juliana z Obiad gotowy
8. Ania Mii z Culinary island
9. http://antynomicznie.blogspot.com/
10. http://reanja.blogspot.com/

25 komentarzy:

  1. O, jaki ciekawy przepis na salsę fasolowo-pomidorową. warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przepięknie to wszystko się razem prezentuje :) pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pstrąg wygląda bardzooo apetycznie :) Dziękuje za nominację i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna salsa i ogólnie przyjemne danie na obiadek lub kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba połączenie fasolki z pomidorami ;) Fajnie dowiedzieć się o Ciebie tylu ciekawostek ;)
    I dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojoj ale bym jadła:D mimo że ryb nie jadam często

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie to wszystko wygląda, połączenie ciekawe :)

    I dziękuję za nominację - zbiorę się wkrótce i odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszne danie:)
    życzę Ci kiedyś spełnić marzenie o Japonii:)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Jakie danie pyszne:)
    O tak, piękny to film, zawsze się wzruszam jak go widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu obiad ideał a szczególnie ta salsa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Really lovely post dear! Hope you have a fabulous day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Tarczyca to cholera paskudna.... a co do Twojego dania- to nie można samemu przygotować takiego cudu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię łososia, chyba najbardziej ze wszystkich ryb. Pysznie go podałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam lato, bo nie lubię marznąć :) A Twój pomysł na pstrąga jest genialny :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mówi się, że je się oczami...zjadłabym od razu taką potrawę :) ciekawy przepis! :)

    OdpowiedzUsuń