poniedziałek, 25 maja 2015

NOMINACJA DO LIEBSER BLOG AWARD




Alexandra z bloga Slow-your-life nominowała mnie, za co bardzo dziękujęJ Dzięki temu mogę coś o sobie napisać bo jestem bardzo oszczędna w pisaniu o sobie J

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1.    Jak zaczęłaś/zacząłeś blogować?

Zawsze uwielbiałam gotować, spotkania towarzyskie były znakomitym pretekstem, aby ugotować coś nowego. Jak mieszkałam sama, co sobotę odwiedzała mnie przyjaciółka i testowałyśmy nowe pomysły. Przepisów było dużo i często zapominałam, że kiedy coś fajnego powstało w mojej kuchni. Dlatego przy namowie znajomych i męża postanowiłam założyć bloga. Na początku miał być moim „pamiętnikiem kuchennym” i miejscem, gdzie znajomi mogą znaleźć przepis. Z czasem okazało się, że poznałam „wirtualnych” znajomych, którzy mają taką samą pasję do gotowania i dzielenia się jak ja swoimi wspaniałymi odkryciami.

2. Traktujesz blogowanie jako... (praca, przyjemność, sposób na siebie...)

Nie sądziłam, że blogowanie sprawi mi tak wielką przyjemność. Nie traktuje tego, jako pracę, wręcz przeciwnie jak ugotuję wspaniałe danie nie mogę się doczekać, kiedy zamieszczę wpis i podzielę się przepisem J

3. Czy blogujesz zgodnie z jakimś planem tygodniowym/miesięcznym?

Nie mam planu tygodniowego ani miesięcznego, ze względu, iż gotuję codziennie jestem aktywna i wpisy pojawiają się regularnie

4. Czy posiadasz jeszcze inne blogi oprócz tego?

Tak posiadam bloga Kosmołycha. Oprócz gotowana jak każda kobieta uwielbiam i interesuje się kosmetykami. Niestety bracz czasu i bardzo duże zawirowania osobiste spowodowały, że nie jestem tak aktywna jakbym chciała. Musi przyjść utęskniony spokój i nadrobię zaległości.

5. Jak często odwiedzasz ulubione blogi?

Tak, mam ulubione blogi, do których bardzo zerkać, nie są to tylko blogi o gotowaniu, ale również o innej tematyce

6. Jak dbasz o jakość swojego życia?

Jest dla mnie bardzo ważna. Muszę mieć swoją chwilę dla siebie, rodziny i przyjaciół. Doskonale wiem czy mój organizm potrzebuje ciszy i odpoczynku, czy bliskości z ukochanym czy też spotkania z przyjaciółmi.

7. Jaki jest twój sposób na organizację?

Co mam zrobić dzisiaj robię J jestem systematyczna, dzięki temu dobrze się czuję, nie lubię niedokończonych spraw.

8. Z czym nie potrafisz się rozstać/ co musisz mieć zawsze przy sobie?

Hmmm telefonu i Internetu nie muszę mieć …. Może torebkę ze swoimi skarbami…i karta płatnicza J


10. Twoja popisowe danie?

Nie mam jednego popisowego dania, może, dlatego że lubię różnorodność, jednak najczęściej tworzę różnego rodzaju sałatki.

11. Twój sposób na idealny wieczór?
Wieczór w tygodniu: kocyk herbatka z imbirem i miętą, mąż, kotki: Czarnuszka i Dżaba plus fajny film, w weekend dobre jedzenie i dom wypełniony znajomymi i pysznym jedzonkiem.

Nominuję:

4.    Upichconą http://upichcona.blogspot.com/
6.    Zawodową Panią http://fitnazawsze.blogspot.com/
9.    Polską zupkę http://www.polskazupa.pl/
11.  Śniadaniową Natalkę http://nasniadanie.blog.pl/



1.    Dlaczego blogujesz?
2.    Lubisz odwiedzać inne blogi?
3.    Czy blogowanie sprawia Ci przyjemność?
4.    Co chciałbyś zmienić w swoim życiu?
5.    Czu uważasz się za osobę szczęśliwą?
6.    Co daje Ci największą radość
7.    Jak lubisz spędzać czas wolny?
8.    Książka, którą będziesz zawsze pamiętać?
9.    Czy potrafisz wybaczać?
10.  Czy przyjaciele są dla Ciebie ważni?



Nominowani nie mają przymusu w uczestniczeniu w zabawie i udzielaniu odpowiedzi :)

22 komentarze:

  1. Fajnie się dowiedzieć o Tobie tylu ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie było to przeczytać. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydajesz sie byc bardzo sympatyczna osoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację :) Bardzo fajne odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie poczytać coś o Tobie :) dziękuje bardzo za nominację.... przy okazji postaram się odpowiedzieć na pytania w którymś z kolejnych wpisów...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie poczytać coś więcej o Tobie. Bardzo fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie poczytać coś więcej o Tobie. Bardzo fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominacje i w najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah myślałam, że zdradzisz to popisowe danie... ;) Fajnie było o Tobie poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) dziękuję Kochana za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sposób na idealny wieczór mamy praktycznie identyczny :D
    Dziękujemy za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za nominację, postaram się w najbliższym czasie wyskrobać odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń