piątek, 20 lutego 2015

Hummus z groszkiem

Potrzebne składniki: 

  • puszka ciecierzycy
  • puszka zielonego groszku
  • 4 łyżki pasty tahini (przepis znajdziesz tutaj tutaj)
  • 2 łyżki gorącej wody
  • 3 łyżki soku z cytryny
  • 3 ząbki czosnku
  • sól

      Przygotowanie:


      Ciecierzycę, zielny groszek, czosnek miksujemy na gładką masę dodajemy pastę tahini, wodę, sok z cytryny i sól i dalej blandujemy na gładką masę. Przygotowany hummus możemy przechowywać w lodówce do 4-5 dni. 






      13 komentarzy:

      1. Przepadam za takimi pastami :-)

        OdpowiedzUsuń
      2. Fajny pomysł z tym groszkiem :) pyszna pasta!

        OdpowiedzUsuń
      3. Próbowałam robić hummus, ale to chyba nie moje smaki. Jutro zabieram się za guacamole!

        OdpowiedzUsuń
      4. Prosto a jak smacznie i zdrowo:)

        OdpowiedzUsuń
      5. Takiego nie jadłam, ma bardzo ładny kolor. :)

        OdpowiedzUsuń
      6. O, z groszkiem musi się fajnie komponować :) Koniecznie musimy i to połączenie wypróbować :

        OdpowiedzUsuń
      7. wow, chętnie bym porwała chociaż łyżeczkę, aby spróbować tego cudeńka! ;)

        OdpowiedzUsuń
      8. Uwielbiam takie pasty, ale hummusu z groszkiem to jeszcze nie jadłam i koniecznie muszę spróbować :)

        OdpowiedzUsuń
      9. A ja ciągle mam w planach zrobić hummus, trzeba się kiedyś za niego wziąć ;)

        OdpowiedzUsuń
      10. zakochałam się w tym hummusie ...

        OdpowiedzUsuń