sobota, 24 maja 2014

Pasta z białych szparagów i suszonych pomidorów


Nareszcie nastał miesiąc, w którym można cieszyć się do woli szparagami! Ugotowałam już krem ze szparagów, zapiekałam w piekarniku, gotowałam na parze, a teraz proponuję pastę z białych szparagów, którą można wykorzystać do chleba oraz w daniu obiadowym do makaronu. Jest to przepis w pełni mój autorski, próbowałam, doprawiałam i jest :)Zapraszam do wypróbowywania bo pasta wyszła wspaniała!
  




Potrzebne składniki:
  • pęczek białych szparagów
  • garść suszonych pomidorów (dodałam suchych nie w zalewie)
  • garść prażonych ziaren słonecznika 
  • 2 ząbki czosnku
  •  garść pietruszki zielonej 
  • papryka ostra
  • pieprz cytrynowy
  • sól ziołowa



Przygotowanie:


Białe szparagi gotujemy na parze ok 15 min.Jak ostygną przecedzamy i wraz z czosnkiem i suszonymi pomidorami rozdrabniamy za pomocą robota lub blendera. Ziarna słonecznika prażymy i pozostawiamy aż ostygną, następnie dodajemy je i przyprawy i dalej rozdrabniamy do powstania masy - gotowe. Pastę robi się bardzo szybko a dodatkowo jest zdrowa i pyszna. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz