środa, 20 stycznia 2016

Zupa z zapiekanym kalafiorem




Składniki:
  • 1 kalafior
  • 2 łyżki oliwy
  • 1 łyżeczka papryki słodkiej
  • 1 łyżeczka papryki ostrej
  • 1 łyżeczka curry
  • 1 l wywaru warzywnego
  • 1 mleczko kokosowe
  • pieprz, sól

               Przygotowanie:

Kalafior dokładnie myjemy kroimy w różyczki i kładziemy na blaszkę. Pędzelkiem smarujemy go oliwą i oprószamy przyprawami. Zapiekamy w 180 st przez 15-20 min. Zapieczony kalafior dodajemy do wywaru warzywnego, doprawiamy pieprzem i solą. Jak zupa się zagotuje dodajemy mleczko kokosowe i gotowe :) 





19 komentarzy:

  1. fajny przepis takiej zupy jeszcze nie jadłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie mleczko kokosowe musi fajnego smaku nadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To smaczna zupka musi być jak się zapiecze taki kalafiorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupa kalafiorowa z mleczkiem kokosowym? Jak dla mnie brzmi fenomenalnie :D

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupka świetna! Super to wymyśliłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. I znów ciekawy pomysł kulinarny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda smakowicie. I u mnie kalafior, ale w klasycznym wydaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kalafiorową, a z zapiekanego musiała być pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalafior jak dla mnie w każdej postaci jest przepyszny, Twoja zupa zapisana, do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy i aromatyczny przepis :) Mmmm.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kalafiora uwielbiam, więc biorę bez pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wygląda:) z zapiekanym jeszcze nie jadłam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż poczułam ten błogi aromat... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała! Jeszcze nie jadłam zupy z zapiekanym kalafiorem, więc jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uświadomiłam sobie właśnie, że dawno nie gotowałam żadnej zupy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kalafior, ale muszę przyznać, że takiej wersji zupki jeszcze nie jadłam :) A wygląda naprawdę pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń